tirsdag den 13. marts 2007

Marts

Marts måned er kommet forlængst med dens forlangender om tid til at gå i haven og gøre de første ting,der skal gøres for at få en fin have resten af året. Min nye have startede i efteråret,hvor vi flyttede til et nyt hus på en bar mark.
I efteråret fik jeg plantet buske på tre sider af haven og lagt diverse løg og sat nogle få stauder.



Planerne er mange. Og jeg har mange frø der skal sås indendørs nu.

Jeg håber at se disse valmuer igen i år ( billedet er fra min gamle have )

Frøene blev sået i jorden i efteråret.

2 kommentarer:

Laila-H sagde ...

Jamen det ser da fint ud, smukke valmuer optikeren må vente lidt endnu

Britta sagde ...

De valmuer er skønne. Det bliver spændende at se hvordan din have vokser til i løbet af sommeren.
Hilsen Britta T. (Odense NV)